Wil je een klacht melden? Op deze pagina lees je hier meer over.

Als hondenschool en gedragstherapeut vind ik tevreden klanten superbelangrijk. Daarom hanteer ik bij klachten een duidelijk en eerlijk stappenplan. Ik volg hierbij de richtlijnen van brancheorganisatie SPPD, zodat je weet waar je aan toe bent.

Gespecialiseerd in privé trainingen & gedragsproblemen bij honden - Mariska Brilleman
Klachten

Stap 1

Ben je niet tevreden? Neem voor klachten contact op.

Ben je niet tevreden? Neem dan direct contact met mij op. Dit doe je eenvoudig via de pagina contact (in het menu)

Stap 2

Ik heb je klacht ontvangen en neem deze in behandeling.

Ik heb je klacht ontvangen en neem deze in behandeling. Dit doe ik zorgvuldig, waarbij ik snel contact met je opneem.

Stap 3

Samen in gesprek voor een passende oplossing.

Ik heb jouw klacht bekeken en ga met je in gesprek over wat voor ons beide tot een goede oplossing zal leiden.

Tevreden? Vertel het een ander! Heb je een klacht? Vertel het dan aan mij!

Niet helemaal tevreden over een training of traject? Laat het me weten. Ik vind het belangrijk dat jij én je hond met een goed gevoel terugkijken. Vaak is er met een helder gesprek al veel op te lossen: misverstanden uit de weg, verwachtingen gelijk trekken en samen kijken wat er beter kan. Meld je klacht daarom meteen via de contactpagina, dan pak ik het snel en zorgvuldig op.

Na je melding krijg je van mij een bevestiging en neem ik kort daarna contact met je op. Ik luister naar je ervaring, stel vragen waar nodig en bekijk wat er precies is gebeurd. Vervolgens bespreken we samen welke oplossing passend is. Denk aan het aanpassen van afspraken, extra begeleiding of een andere praktische oplossing die voor ons beiden werkt. Het doel is simpel: een eerlijke, werkbare uitkomst waar jij je in kunt vinden.

Komen we er samen niet uit? Dan schakelen we de brancheorganisatie SPPD in. Zij nemen de klacht over en begeleiden een onafhankelijke bemiddeling, zodat er alsnog een duidelijke en rechtvaardige oplossing komt. Zo weet je zeker dat jouw klacht serieus wordt behandeld van eerste melding tot afronding.

Je mag mij ook gewoon berichten via whatsapp!

Ook als je niet tevreden bent!