Klachten en problemen
Jouw klacht op een goede manier afgehandeld.
Met mijn hondenschool en als gedragstherapeut hecht ik veel waarde aan tevreden klanten. Daarom werk ik voor afhandeling van klachten met een helder protocol volgens de richtlijnen van de brancheorganisatie SPPD.

Werkwijze klachtenafhandeling
Klachten? Vertel het mij!
Het kan voorkomen dat je niet tevreden bent. Is dat het geval? Neem vandaag nog contact met mij op om jouw klacht te bespreken. Veel klachten kunnen namelijk prima opgelost worden door samen in overleg te gaan en onduidelijkheden weg te nemen. Wacht dus niet om jouw klacht te melden zodat ik daar (al dan niet samen met de SPPD) werk van te maken. Met als doel om tot een oplossing te komen.
Niet tevreden? Neem contact met mij op.
Ben je niet tevreden? Neem dan direct contact met mij op. Dit doe je eenvoudig via de pagina contact (in het menu)
Ik heb jouw klacht zojuist ontvangen!
Ik heb je klacht ontvangen en neem deze in behandeling. Dit doe ik zorgvuldig, waarbij ik snel contact met je opneem.
Van klacht naar een goede oplossing.
Ik heb jouw klacht bekeken en ga met je in gesprek over wat voor ons beide tot een goede oplossing zal leiden.
We hebben een oplossing gevonden.
Als we beide tevreden zijn met de oplossing is de klacht voor ons beide op de juiste manier afgehandeld en gesloten.
We hebben geen oplossing gevonden.
Hebben we geen oplossing kunnen vinden? Dan neemt de SPPD de klacht over en volgt later een bemiddeling.
De klacht ligt bij de brancheorganisatie.
Nu de klacht bij de SPPD ligt volgt er namens de organisatie een oplossing voor ons beide om de klacht af te handelen.