KynoFlex Webwinkel Klantenservice

Kunnen wij je helpen bij het maken van een keuze of je vragen?

Producten bestellen

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Wij bieden onze klanten een assortiment aan waaruit eenvoudig en snel producten besteld kunnen worden. Je kunt de producten heel eenvoudig in je persoonlijke winkelmandje plaatsen en zodra jouw winkelwagen compleet is af te rekenen via de kassa.

Krijg ik korting bij grotere bestellingen?

Wij bieden onze klanten verschillende voordelen aan. Een van de voordelen is een gratis verzending vanaf 80 euro en verschillende aanbiedingen met flinke korting. Neem voor meer informatie over onze voordelen gerust contact op.

Waarom is een product tijdelijk uitverkocht?

Het kan voorkomen dat producten tijdelijk uitverkocht zijn. Dit kan verschillende redenen hebben. Echter doen wij er alles aan om de producten alsnog snel voorradig te hebben. Je kunt producten die tijdelijk uitverkocht zijn niet nabestellen voor een latere levering.

Ik kan een product niet vinden, wat kan ik doen?

Soms komt het voor dat een product (nog) niet in het assortiment opgenomen of beschikbaar is. In dat geval kun je ons natuurlijk een product suggestie sturen en zullen wij bekijken wat er mogelijk is.

Bestelling plaatsen

Kan ik bestellen zonder klantenaccount?

Nee, het is helaas niet mogelijk om zonder klantenaccount in onze webwinkel te bestellen. Wij hebben een klantenaccount nodig om de bestellingen op een juiste manier te verwerken en klanten op de hoogte te houden van alle ontwikkelingen.

Moet ik bestellingen direct afrekenen?

Je kassamandje moet voor een bestelling in behandeling genomen kan worden afgerekend zijn. Voor het betalen sturen wij klanten altijd door naar hun eigen bank bankomgeving.

Kan ik mijn bestelling tussentijds wijzigen?

Na het voldoen van de betaling kunnen bestellingen niet meer worden aangepast of worden geannuleerd door klanten.

Waar kan ik mijn bestelling naartoe sturen?

Wij versturen bestellingen via verschillende bezorgdiensten naar het door klanten opgegeven afleveradres. Wil je een bestelling naar een ander adres laten versturen dan kun je dit tijdens het bestellen aangeven.

Bezorging van bestelling

Wat is de levertijd van bestellingen?

Wij versturen bestellingen binnen één werkdag. De uiteindelijke levertijd is door onze snelle verzending doorgaans 1-2 werkdagen. Wanneer het bezorgen langer duurt krijg je hierover automatisch bericht in je klantenaccount.

Wat is de status van mijn bestelling?

Binnen de klantenomgeving van je website zie je direct wat de status van je bestelling is. Wij passen de status dagelijks op verschillende momenten aan.

Waar kan ik terecht voor vragen over de bezorging?

Voor vragen over je bestelling kun je altijd contact met ons opnemen. Dit kan via de contactpagina waarna wij per e-mail of telefonisch contact met je zullen opnemen.

Producten terugsturen

Ik ben niet tevreden over het product?

Ontzettend vervelend maar geen zorgen. Na het plaatsen van je bestelling kun je binnen 14 dagen afzien van je koop die je in de webwinkel gedaan hebt. 14 dagen na de aankoop vervalt dit recht op herroeping.

Wat als mijn product stuk of beschadigd is?

Wanneer je een kapot product ontvangt is dit natuurlijk vervelend en moet dit zo snel mogelijk vervangen worden. Gelukkig heb je altijd 14 dagen bedenktijd die ook geldt als het product stuk of beschadigd is. Neem daarom zo snel mogelijk contact met ons op zodat wij het snel en correct kunnen oplossen.

Hoe krijg ik mijn geld terug?

Hoe je geld terugkrijgt hangt af van de manier waarop betaald is tijdens het bestellen. Dit is doorgaans via bankoverschrijving.

Klanten account

Hoe maak je een klantenaccount?

Je kunt een klantaccount aanmaken via de pagina klant worden of tijdens je eerste bestelling. Als je ervoor kiest om voorafgaand aan je bestelling een account te maken dien je jouw persoonsgegevens later nog aan te vullen.

Kan ik mijn gegevens verwijderen?

Je kunt ten alle tijden een verzoek indienen om je gegevens uit ons systeem te verwijderen. Het verwijderen van gegevens kan echter niet ongedaan gemaakt worden.

Zijn mijn gegevens veilig?

Je gegevens zijn vertrouwelijk en dat moet zo blijven. Daarom doen wij er alles aan om ons systeem up-to-date te houden en versleutelen gegevens via een beveiligde verbinding.

Klantenservice

Hoe kan ik de klantenservice bereiken?

Je kunt de klantenservice gemakkelijk per e-mail of telefonisch (bij voorkeur via Whatsapp) bereiken. De gegevens vind je op de contactpagina.

Wanneer is de klantenservice bereikbaar?

Je kunt ons op ieder moment per e-mail of Whatsapp bereiken. Na het ontvangen nemen wij contact met je op.

Geeft de klantenservice ook productinformatie?

Wil je advies over een product? Ook daarbij kunnen wij je helpen. Dit is mogelijk via e-mail en whatsapp.

Algemene voorwaarden

Binnen de huisdieren webwinkel hanteren wij de algemene Voorwaarden zoals deze opgesteld zijn door het thuiswinkel waarborg. In deze voorwaarden staan de afspraken die wij maken benoemd; samen met alle uitleg. Door het maken van afspraken is voor ons beide duidelijk wat wij kunnen verwachten en ben je als goed consument beschermd zodat je veilig kunt winkelen.

Whatsapp
1
Scan de code
Hi, mariska hier!👋
Kan ik je misschien helpen?