KynoFlex Hondenschool Utrecht samenwerkingen

Klachten procedure KynoFlex

Omdat ik veel waarde hecht aan een goede kwaliteit van lesgeven hanteer ik een klachtenprocedure. Deze klachtenprocedure betekend concreet dat je mij alle gegevens die betrekking hebben op de klacht verstrekt. Waardoor ik mogelijk een oplossing kan aanbieden of de ervaring kan meenemen om mijn dienstverlening te verbeteren.

Kies er bij voorkeur voor om je onvrede (klacht) in een gesprek met mij naar voren te laten komen. Op die manier kunnen wij misschien veel makkelijker tot een goede oplossing komen.

Lukt dit niet? Dan kun je altijd een schriftelijke klacht indienen. Een indienen kan met het onderstaande formulier op deze pagina. Na ontvangst van de klacht bevestig ik deze ontvangen te hebben en houdt je altijd op de hoogte.

Formulier klachtenprocedure KynoFlex

Over de klachtenprocedure

Wanneer je een klacht hebt ingestuurd neem ik deze in behandeling. Ik neem daarbij spoedig contact met je op. De klacht zal worden behandeld onder toezicht van de SPPD (stichting Platform Professionele Diergedragsdeskundigen).
arrow_drop_up arrow_drop_down